miercuri, 24 februarie 2016

Pe scurt, despre efectele benefice ale spirulinei asupra sănătății

În ziua de azi, în magazinele naturiste se găsește o gamă variată de suplimente alimentare și de multe ori, nu știm pe care să îl luăm, chiar dacă vânzătoarea ne explică despre beneficiile fiecăruia în parte. Am intrat într-o zi într-un plafar și am povestit că vreau să iau ceva pentru întărirea sistemului imunitar, ceva pentru o detoxifiere și ceva pentru combaterea acneei.

Vânzătoarea m-a întrebat dacă am auzit de spirulină și dacă am luat vreodată acest supliment alimentar. I-am spus că da, am auzit de ceva vreme de spirulină, dar că nu am avut curaj să o încerc pentru că este o algă și trebuie să aibă gust neplăcut. Mie nu îmi place sushi-ul, așa că eram sigură că trebuie să aibă gust asemănător.  Mi-a spus că nu este chiar deloc neplăcută la gust și mi-o recomandă pentru că are multe proprietăți benefice asupra organismului și o să îmi fie de folos în toate 3 problemele pe care eu le-am menționat.


I-am spus că o să mă documentez mai bine și că revin într-o zi dacă mă hotărăsc să cumpăr un pachet de spirulină pudră. Am dat pe internet peste articolul de aici și am rămas cu adevărar surprinsă de puterea spirulinei. O să merg zilele următoare să cumpăr și să încep să iau câte o linguriță în fiecare dimineață. De abia aștept să văd dacă într-adevăr este atât de eficientă pe cât se spune. :D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu