marți, 14 iunie 2016

Ia-ţi startul potrivit pentru o slăbire sigură!

Dragelor,  a venit vara şi cred  că este moemntul pentru a profita de acest sezon şi să acordăm mai multă atenţie corpului nostru.
Ştiu…cu toate ne plângem că hainele nu ne mai vin, că e  vremea de mers la piscină, însă formele noastre sunt prea vizibile. Ar trebui să facem ceva în sensul acesta, nu?
M-am informat cât de mult am ştiut şi am găsit nişte cure de detoxifiere grozave care ne pot ajuta să începem un regim sigur de slăbire care să dea şi rezultate.



 Vă împărtaşesc şi vouă câteva cure de detoxifiere:
-  Cura de detoxifiere 3-3 –  se procedează astfel: 3 zile se consumă fructe şi 3 zile legume. Este indicat consumul a 2/3 litri de apă/zi. Fructele şi legumele se consumă în orice cantitate doriţi                                                                                                                                                - Detoxifiere bazată pe supe de legume – cea mai indicată supă şi care dă rezultate este supa Gaspacho (supă rece de roşii). Avantajul acestei supe este acela că ingredientele îşi păstrează gustul şi nu se distrug prin fierbere. Supele sunt o sursă excelentă de vitamine şi minerale. Pe lângă supa Gaspacho, mai sunt şi alte supe care pot fi cure exelente de detoxifiere, precum: supa de varză, supa cu dovlecei şi spanac. Această cură de detoxifiere poate dura între 3-7 zile.--Cură de detoxifiere cu apă, lămâie şi ghimbir – ghimbirul se pisează şi se amestecă cu lămâia şi apa. Compoziţia  o puneţi în 3 litri de apă. Lăsaţi cam 24 de ore la omogenizat şi consumaţi licoarea înainte de fiecare masă.
Vreau să vă spun că eu am încercat una dintre curele de detoxifiere de mai sus şi am avut un start bun către o slăbire sănătoasă.

Merităăă. Încercaţi şi voi! E simplu, rapid şi eficient.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu